Merhaba hanımlar ben henüz bir aylık anneyim ama gelin görün ki bir haftadır bebeğim kesinlikle memeyi tutmaz oldu memeye geldiği an o ağlıyor dövüşüyor emmiyorum diye ben ağlıyorum emsene diye resmen savaşıyoruz. Bu durum canımı çok sıkıyor lohusalık ve çevre baskısı da bir yandan ne yapacağım ne olur yol gösterin bir de en başında meme ucum olmadığı için sadece soldan veriyordum sağı hiç emmiyor diyebilirim sağın derseniz 15 dakika da 1 damla geldiği oluyor