QueenOfDisaster Bebeğim doğduğundan beri bu doktora götürüyordum gerçekten çok ilgili bi doktor beypazarı devlet hastanesinde çalışıyordu ama şuan sanırım mamak devlet hastanesinde gerçekten çok memnun kaldık gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum