etisekeri Kaan01 kuzu sende ne çektin be…düşünme bu kadar davayı hangi mahkeme de olursa olsun bitince haberin olur zaten .keşke anlaşmalı olsaydı seninki ..hayatına odaklan ama çıkar aklından mahkemeleri
Kaan01 etisekeri canim sen bilmeden konusuyorsun bnce. Anlasmali bosabdik zaten biz ayrica ben baska bisey sordum