Kizlar selam sezeryam sonrasi keloid olusmus 19 aylik bir iz doktor zonetape dye bir bamt onerdi en azindan hafifletir dedi yine de istedogim sonuc olmassa kortizonlu igne ile tedavi yapabilecegini soyledi bu tur sıkinti yasayan varmi cozume ulastiniz mi tesekkurler