Xwoman Gecen hafta ikizlerim icin mama değişimi yaptık doktora danisarak hipp combiotikten bebelac gold a geçiş yaptim. Henuz 1 hafta oluyor ve kakalari yapışkan sümüksü yapıda sanirim daha alisamadi bunyeleri. Doktora sordum mamamadandir kakasi alisirlar diyor. Acaba bu alisma sureci ne kadar surer bilgisi olan var mi
Balannesi Xwoman 16 aylık bebeğim hala bebelac gold kullanıyor hala kakası sıvı ☺️ sindirim özelliği olan bir mama.
Xwoman Ecemavi siz bebelac mi kullandınız. Bende başladık bu mamaya diye aldim 4 5 kutu . Annem diyor dokundu çocuklara bence icirme 🙄 insallah düzelir.
Ecemavi Xwoman ben bebelac nutrikinfor kullaniyordum arkadasimda bebelac.gold , her ikiside civik kaka yaptriyordu kabizliktansa buna raziyiz diyorduk, simdi sma ya gextik 5. Gundeyiz 1 hafta adapte sureci varmis doktorumuz oyle soyledi.