Zeynossunannisi iyidir ben kötü demedim lakin ben hoş olmayan bir olay yaşadım yani söyle oldu bebeğimi rutin kontrole götürdüm üç gün sonra hastalandı mesaj yazdım yurtdışındaymış cevap yok sonra geldi yazmış bebeği görmem gerekiyor bende randevu alayım dedim ama 10 gün geçmediği için sistemden randevu alamadım çıktım gittim bana diyorlar ki Aslı hanım çok tititiz randevusuz olmaz bu arada bebeğim hasta dedim acil geldim yani bebeğim hasta ben bişey yapamam neyse girdim doktorun yanına dedim böyle böyle bilmem bakabilirmiyim siz bi randevu bakın öyle bakarım sıra çok dedi ben şok sonrası yalandan kontrol bu kadar yani ben yaşadığım sıkıntıdan dolayı dedim iyi kötü bilmem zaten hastalık geçirmediği için doktorluğunuda bişey diyemem 🤷🏻♀️