34günlükken yaptırdım 12 gün oldu.Dr tavsiyesi ile papatya suyu sıktım 10 dk bekledim.Kırmızı kantaron yağı sürdüm bezi bağladım.Dr yıkayabilirsin dedi her bez değişiminde sabun köpüğü dökerek yıkadım.Maşallah şuan sadece ipleri kaldı o da erir dedi.Sonra doktorun verdiği kremi bezine sıktım iki kere.İnşallah tez zamanda iyileşirler kuzucuklar