Filizeliz Benim bu ikinci ilkindeki uyuşukluk 3 senede tamamen bitti ben yine spinal oldum keşke genel olsaydım dedim yüzüme kadar hissizlik oldu yani dokunduğumda sanki uyşyk gibi ama acı ve gıdıklanma hissediyorum değişik bir şey ama geçiyor kahve içiyorum ilk ameliyatımda içmemiştim şimdi içiyorum atıyorum anesteziyi korkmayın . Panik atağım da var o da tetikliyor.