Bebeğim 4 buçuk aylık. 5 gündür ishal. İlk günler günde 13-15 defa yapıyordu. 3 doktora götürdüm. Tahliller yapıldı. Rota-adenovirüs çıkmadı. Bol lökosit çıktı. Kan gazı aldılar normal çıktı sıvı kaybı gözükmedi. Zinco şurup- ge oral verdiler. Ge orali içmedi. Bugün 7 defa yaptı kakasını. Önceden yeşildi şimdi sarıya döndü. Zaten çok emme düşkünü bi bebek değil ama bugün daha az emdi, mamada içmiyor. Sıvı kaybı olacak diye korkuyorum. Hastanedede bişey yapmıyolar. Ne yapabilirim ishal nasıl geçer lütfen yardımcı olun!!!