Miran1306 6 aydan sonra az da olsa rahat zamanlar oluyor 😊11.aya yaklaştık şimdi de ayakta durma çabaları düşmeler var ama inanın her dönemin ayrı güzelliği var. Ben ağız şapırdatan insandan nefret ederdim şimdi o ağzını şapırdata şapırdada yemek yiyor ya deliriyorum çok hoşuma gidiyor