Portakalcicegiii Kızlar bebeğim 35 günlük asla emmiyor. Mama veriyorum . Mamayı içerken sıkıntı yok gayet rahat. Ama mama bittikçe sonra aşırı toplanıyor, ıkınıyor, kızarıyor. Biberonu ağzından çektiğim anda böyle yapıyor. Basına gelen var mı
Nurerdognn Portakalcicegiii Gazından dolayı yapıyor 😊 Biberonu çıkarttığın anda böyl toplanır gerneşir gerneşirken sıkar kendini kıpkırmıxı olur :) benimki de 37 günlük kendini top gibi yapıyor kızarıyo sonra da ağlıyo , gazdan dolayı yapıyor :) gazı çıkınca rahatlıyor :)
Busra_mom58 Portakalcicegiii canım benimki de başlarda tutmadı çok zorladım alıştı şimdi tutuyo sende hep dene illaki tutacaktır 🙏
Nurerdognn Portakalcicegiii Bende çok tedirgin olmuştum acaba kendini bu kadar sıkarken nefes alıyor mu diye korkup nefesini kontrol ediyordum :))
Portakalcicegiii Nurerdognn sizinki sizi emiyor mu peki.. benimki beni asla emmiyor arada sagıp veriyorum .. cok üzülüyorum bu duruma . Mama verdiğim için zaten vicdan azabı çekiyorum … birde böyle olunca iyice tribe düşüyorum
Portakalcicegiii Nurerdognn memeyi istemiyor. Zorlayınca tutunca emiyor. Kenardan mama enjekte edince emiyor ama memedeki mama bitince basa sarıyor :(
Nurerdognn Portakalcicegiii Memedeki meme bitince derken sadece 1 göğüsten emzirmiyosun dimi 1 emzirmede 2 göğsümden de emziriyor musun yoksa tek meme emzirip bırakıyor musun
Portakalcicegiii Nurerdognn iki göğüslemede emzirmeye çalışıyorum. Biberona alıştığı için mememden bol bol süt gelmesini istiyor. Süt az geldiği anda cıldırıyor
Busra_mom58 Portakalcicegiii ha bir de biberonla verme ona alışırsa tutmaz biz biberona alışmasın diye çay kaşığıyla verdik zaten ilk başlarda bir ölçek mama yiyorlar onu kaşıkla vermek kolay oluyo