Son123 Kızlar lazer’e gidecem dedim bir arkadaşım ben koltuk altına gittim çok koku yaptı lazerden önce hiç ter koktuğumu bilmezdim hiç memnun kalmadım dedi ama ilk defa duydum gerçekten koku oluyur mu lazerden sonra
Dasaf Son123 benim daha önce hiç kokmazdı ama birkaç senedir kokuyor devamlı deodorant sıkıyorum banyodan sonra dahi bile bir türlü anlayamamıştım sebebini acana benimde mi lazerden
oykumoms Son123 bir çok arkadaş koktuğunu söylemiş ama ben öyle bir şeyle karşılaşmadım. Hatta memnun kalmıştım çünkü vücudumda ki tüyler beni çok rahatsız ediyordu ağda vs ile hemen geri çıkıyordu lazerden sonra çok rahatlamıştım.
Son123 pandemibebegi yaa ne kadar oldu yaptirali ben hem temiz olur hemde kararmalarda geçer pürüzsüz olur diye istiyordum ama acaba koltuk altı yaptırmasam mi zaten az çıkıyor epilasyon aleti ile temizliyordum
pandemibebegi Son123 Azsa hiç boşuna uğraşmayin vücudunuza zarar vermeyin bence ama tabi kararmalar için birşey diyemeyecegim.
Gizm Son123 bende gidiyorum ama hiç böyle birşeyle karşılaşmadım açıkçası şaşırdım ama kararmalar için limon kullanın faydasını göreceksiniz mutlaka
Son123 pandemibebegi aslında daha çok bikini bölgesi ve bacak için istiyordum gitmisken komple gideyim dedim ama arkadaşım ısrarla ter konusunu söyleyince bı düşündüm koku konusunda çok hassasım zaten şuan bile her duştan sonra karbonatlı peeling yaparım koltuk altima kesinlikle kokuyu önlüyor aklınızda bulunsun
Son123 Dasaf aşırı rahatsız edecek deodorantla bile gecmeyecek kadar mı kokuyor arkadaşım ısrarla öyle dedi
Son123 oykumoms ne kadar oldu yaptirali lazerden sonra hamilelik yaşadınız mı. Bazıları da lazere gittim hamilelikte hotmanlardan galiba bı daha çıktı şuan lazere gitmemiş gibiyim diyor kafam çok karıştı
oykumoms Son123 yaklasık 10 11 ay önce gittim. Evet hamilelik yaşadım ve doğumdan sonra büyük ihtimalle hormonlardan kaynaklı çok tüylenme oldu keşke doğurduktan sonra gitseymişim
Son123 dostumdostum hayır daha gitmedim gitmeyi düşünüyorum Kocaeli de Dilan Polat a gitmeyi düşünüyorum
Son123 oykumoms yaa bende ikinciyi istiyorum ama yakın gelecekte değil. Yani hamilelikte çıktı kaldı mı öyle yoksa sonradan döküldü mu. Kısacası şuan tekrar agdaya dönme ihtiyacı duydunuz mu
Son123 Dasaf duştan sonra karbonatlı peeling yap mutlaka işe yarıyor lohusalıkta çok çektim ter kokusundan hala daha kullanırım o yöntemi kesinlikle koku yu ve islakligi engelliyor
oykumoms Son123 evet kaldı öyle ağda yapıyorum. Emzirdiğim içinde uzun bi süre gidemeyeceğim lazere ama en kısa süre de tekrar gitmeyi düşünüyorum. Hamilelik düşünüyorsanız eğer lazere doğumdan sonra gidin derim