Kızlar açıldı mı yoksa ne zaman açılır bu doğal gazı. Çok soğuk ya
Mutlubebeksinsen50 evet biz 1 haftadır aktif kullanıyoruz petekleri
Mutlubebeksinsen50 ben açtım evim buz gibi hem oğlum hastalandı
Açtık hava. Bi garip sıcak soğuk.
Daha açmadık çok da soğuk değil evimiz