2 senedir takipli doktorumuz o nereye biz oraya şimdi kızımın da doktoru çok seviyoruz bir doktor değil arkadaş gibi ayrıca her mesajimiza cevap verir ve arkadaşın yazdığı gibi alerji konusunda çok bilgili süt alerjisi olan bir bebişin annesi olarak yazıyorum ama muayene 375 değil 315