Afr Arkadaşlar bişey daha sorayım bugün tam 30 günlük olduk ama bizim sarılığımız hala geçmedi gözlerde hafif var daha yurtdışındayız güneşe çıkar geçer diyorlar d vitamini vermiyorlar burda ne yapmalıyız bu bize sorun olur mu sonra
Mucizebebek Afr 35 günlük olduk hala sarılığımız devam ediyo uzamış🤦🏻♀️ Güneşe koyuyorm bolca emziryorm sarı tülbent örtüyorm inşallah geçer 🤲🏻
Oglunasikbiranne08 Afr bizde 1 aylığız. Bizim de sarılığımız hala var. Saat başı emziriyorum. İnşallah geçer zamanla
Dmlaaa Afr Merhaba, bizimde 2-2.5ay sürdü sarılığımız, çok sık emzirdim. Bir de su verdim biberonla azar azar, sudan sonra cok çabuk geçti. Vermiyorsanız deneyin bence.