Ya arkadaşlar 1 hafta önce bir yaşına girdik gerçekten noluyor anlamadım ne yemek ne uyku banyo bile yapmak istemiyor sürekli mızmız ya herşey değişti eli sürekli ağzında bide geçen hafta bağırsak yolu enfeksiyonu oldu yaaaa hastalıktan mı bir yaşta bşrşey mi var nolur yardım edin hiç bu kadar değişik hissetmemiştim kendimi Allah beterinden saklasın tabiki çok şükür ama herşey değişti bir anda