ysmnzmra https://i.hizliresim.com/5NErbq.jpg https://i.hizliresim.com/AO8QWX.jpg Kullanan var çok kötü kokuyor ya
Kucukkalbim ysmnzmra Bende 4 numarasını kullanıyorum ilk çişte bile çok kötü koku oluyor bitsin elimdeki başka beze geçmeyi düşünüyorum
Mert_1905 Bi ara ablam kullandı o da aynı şeyi söyledi kötü kokuyormuş. Sleppy kullanıyorm çok memenunum.
Esrabayrakdar Bende aynısını kullanıyorum ama bebimki gayet güzel kokuo hatta arkadaşım bile ne güzel kokuo falan diyodu geçen gün
Kayracim Asiyeee bence deneme paketlerinde sıkıntı var deneme paketi bende aldım büyük paket gibi gelmedi bana büyük paketi daha iyi gibi anlayamadım
Merve201119 ysmnzmra bana da hediye gelmişti kullandım ama kötü koku filan yoktu ben çok kalın oluşundan dolayı memnun kalmadım
Mom06 ysmnzmra ben kullanıyorum 4 aydır bi sıkıntı yaşamadık burnum çok keskin olduğu halde beni rahatsız eden bi koku olmadı canım sızdırmıyo pişik yapmıyo gayet memnunum
Esmmstf2016 ysmnzmra bende kullaniyorum hic koku falan yapmadi 188 adet almistim bitti simdi 326 li aldim cok da memnunum
17062019 ysmnzmra ben de kullaniyorum 3 numarasini.ilk gunden beri ogluma molfix kullanıyoruz hicde kotu bir kokusu yok.acaba sizinki beklemis eski bir paket miydi bilemiyorum ki ne denir
Azra_Mina ysmnzmra firmaya mail atın eger gercekten üründe sorun varsa en azından iyilestirme yapılır
Burcinersoz ysmnzmra sleeppy kullanıyorum ama gece değiştirmek istemediğim için geceleri pirima bağlıyorum. Sleeppy bazen taşma yapıyor ama içeriği çok temiz.
Smrenes 4 numarasını kullanıyorum bunda koku falann yok yalnız molfixin paketi yeşil olmayan vardı pure and soft değil bezi de puantiyeli falan ay çok kötü kokuyordu bitsin diye baktım bi daha almadım ondan ama yeşil paketliler gayet iyi ben memnunum..