OptimusPrime SelimeliS kullanmıyorum ama araştırdım. Bu marka xiaominin. Garantisinde kutusundaxiaomi oneo diye geçiyor yorumlarda bahsediyorlar. Yan ürünü sanırım. https://ty.gl/ua16x63urp arasitr istersen özellikleri aynı ölçüsü de aynı.
SelimeliS OptimusPrime evet buna bende denk geldim. Ama hemen hemen ayni fiyata yui diye bi markaya rastladim o daha avantajliydi sanki
HLmom SelimeliS patates soğan halkası tavuk karışık kızartma ve muffin kek yaptım gayet sevildi ve herseyi çok pratik
SelimeliS HLmom kumtel kullanan cok var gercekten. Kac litre sizinki ve kac kisilik bi ailesiniz yetiyor mu ?
Tgc52 SelimeliS kumtel aldım ben 5,5 lt gerçekten çokkk güzel ürün başka markalara bence boşyere okdr para verme hepsi inan aynı işi yapıyor ben bım den 1500 e aldım 1 ay oldu kullanıyorum
SelimeliS Tgc52 online dan mi aldınız yoksa marketten mi acaba? Online de yok suan diğer sitelerdede 5.5 litre olan 4.200 lira 🤦🏻♀️
HLmom SelimeliS 5.5 l kullandığım biz 4 kişilik bir aileyiz bize çok rahat yetiyor dün annem babam kardeşim de geldiler 2 kerede çok güzel doyduğumuz yemeğimiz hazırdı
Tgc52 SelimeliS yok benm 5.5 lt 1500 aldım sizin baktıgınız sanırım kumtelın dokunmatık olanı ben manuel aldım şuan da manuel 2600
aylizinannesiii Azraada58 bende Tefal kullanıyorum aşırı memnunum şipşak haznesideccok iyi orta boyda ❤️❤️