Bizde 2 aylığız 3. Haftamizda gaz sancıları başladı ağlamaktan göbek fıtığı oldu artık damla kulandik etkili oldu ilk başta ama sonradan etkisini kaybetti, sürekli bir ağlama kolik tanısı koydu doktorumuz , yani diyeceğim o ki ne yaptıysam geçmedi sadece o an hafifledi şimdi 2. Aydayiz sancilarimiz azaldı büyüdükçe geçiyor ❤️