Kızlar merhaba kızım Mayıs’ta tam 4 yaşında olcak ve son 2 3 aydır resmen evde Chucky gibi özellikle babasına ve bana başkasına böyle yapmıyor vurmaya başladı elinde oyuncak olsun gelir bize atar yatarken gelir birden yüzümüze vurur biseye izin vermeyelim hemen vurmaya başlar çok agresif demin yine canımı çok acıttı vurdu bana oyun oynarken durduk yere bu durum moralimizi çok bozuyor böyle bir çocuk değildi evde asla eşimle böyle değiliz bizden görmesinin imkanı yok ama kreşe başladı sizce bu durumun sebebi kreş olabilir mi? Çözüm bulmak istiyorum ne yapmam lazım öneriniz var mı ne zaman düzelir nasıl düzelir nasıl davranmamız lazım bana bilenler yardımcı olursa çok sevinirim zira çok çok takıyorum bu durumu kafama😔