Derinsmomm el üstünden vermiştik biz. Hastalandıgında kan tahlili yapılmıştı.Tabi aglıyorlar baya
Ama istersen 1 yaşı beklersin. Vitamin kan baktırmak icin verecekse aslında rutini 1 yaşta yapılıyormuş. Bizim doktor aldırmadı o yuzden erkenden
Ve özellikle bebek hemsiresi alsın. Onlar direk buluyor cunku damarı