Gece bebeğim sürekli emmeye kalkıyor daha doğrusu mememde uyumak istiyor yatağa yatırınca bir saat geçmeden uyanıyor gece emmeyi ne zaman kestiniz nasıl kesebilirim 8.5 aylık şuan için yani tamamen kesme değil ama en azından bir yada ikiye azaltmak istiyorum fikir verirseniz sevinirim