Kızlar bugün 4 ay kontrolümüz vardı. Herşey yolunda şükür. Ek gıdaya da 6. ayda başlayalım kilo alımı gayer iyi dedi. Sağlık ocağının verdiği kan damlasını kullanabilirsiniz ishal kabızlık alerji döküntü gibi sorun olursa söyleyin başka bişy öneririm dedi.. siz ne kullanıyosunuz.? Sağlık ocağı hangi damlayı veriyor? Bir de aşılarımız 10 gün sonra o zaman başlasak sıkıntı olur mu ? Hemen 4 ay olur olmaz mı başlamak lazım kan damlasına?