5 aylıktan beri kızıma TV izletiyoruz oldukça fazla izledi 3 aydır falan hiç TV telefon vermiyoruz bakmiyo bile. Hala konusmuyo baba dede mam mama ikilemeleri var komut dahi almiyo psikiyatri ye gittim otizm mi diye ama gelişim geriliği olduğunu söyledi. Bu ne demek oluyo zeihinsel olarak engelli mi oluyo özel eğitim isteyen çocuk mu oluyo yani napmam lazm kafam çok karıştı.