Kmlll Bebeğim 4 aylık erkek bebek evde ağlıyor deliriyor dışarda susuyor ses kesiliyor ya da balkona çıkarırıkem neden
Kmlll Papatya2636 bilmiyorum ki gaz damlasını da bıraktım 1 haftadır ondan mı gazını daha atamıyor ya