nzlsprtkn mavikalpefe124 2kilo kapya biberi robotta bir güzel ezdim tencere koyup üstüne göz kararı su ekledim iyice kaynatıp en son blendrdan geçirdim o küp küp olan buz poşetlerine koyup buzluğa attım çok da güzel oldu tarifini YouTube ta görmüştüm
Deletedmom_21 mavikalpefe124 evet evet organik ben hep onu kullandim baya da gidiyor markasi tat canim tat organik domates salcasi ve tat organik biber salçası olarak satılıyor doktorumuz domateste kullanabilirsin demişti ama ben biber tercih ettim