Oğlum 4 ay 3 günlük 27 eylülde 5645 di bugün 6135 çıktı 20 günde 490 almış az mı acaba kilosu çok dert etmiyorum dert ettiğim emmiyor günde 2 kere mama veriyorum geri kalan emzirmeye çalışıyorum ama 2,3 dk zorla emiyor aç mı kalıyor diye dert ediyorum. Boyu da 60 cm. İnsanlar da zaten garip çoçuğun geri kalmış diyorlar canım sıkılıyor tabi sağlıklı olsun önemli olan o ama bende bazen bakamıyor muyum diye üzülüyorum