kayraninannesiiii
Merhaba postumuzu gördüm ve yazmadan edemedim.
Birincisi uzun süre sağılmayan veya sağıma alışık olmayan memeden bir anda fazla miktarda süt çıkaramazsınız. İkincisi emzirme ile sağım arasında fark vardır düzenli bir şekilde sağsanız bile memenizin hepsini pompalar boşaltmaz yanlış hatırlamıyorsam pompalar %70′lik civarını boşaltıyor sütün. Ben oğlum 4 aylık olduğu zaman merak etmiş sütümü sağmıştım 30 CC çıkmıştı ama hiç mama alan bir çocuk değildi bebeğim 4 aylık kilo alımı da güzeldi. Süt az çıkınca ben de korkmuştum annem de demişti ki merak etme senin sütünü alır o süt pompası o kadar bir anda sütün hepsini çıkarmaz demişti ben internetten araştırdım gerçekten de sağıma alışık olmayan göğüslerden başta süt çıkmıyormuş tabii ki de anneme de güvenmiştim ama yine de araştırmak istemiştim birkaç gün üst üste sağdım ve yanlış hatırlamıyorsam 3 4 günde 120 CC süt çıktı göğsünden 3-4 saatte bir merak edip sağıyordum çok da düzenli sağmadım ama göğsün sağma makinesine alıştığı zaman daha fazla süt çıkardığını gördüm ha yeri geliyordu yine 80 civarlarında çıkıyordu bazen 120-130 çıkıyordu 5 ayda da kilo alımı güzeldi ben ek gıdaya başlamıştım ama tadım olarak ilerlemiştik 6 aya doğru da tek öğün vermiştim o da azar azar. Sizin de uzun süre salmadıktan sonra 60 CC süt aslında gayet güzel düzenli sağırsınız birkaç gün içinde sütünüzün arttığını göreceksiniz Bir de emzirmeye danışmanın videosunda görmüştüm sanırım psikolojik olarak etkilediği için sağarken süte bakmak sütü azaltabiliyormuş o yüzden sütünüzü sağarken sütünüze bakmayın hatta orada bir çorap geçirmişler sütü sağıyor çorabı çıkarıyor zaten anne sütünü azaltan en önemli nedenlerden biri de stres olduğu için sağarken süte bakılmaması gerekiyor. Protein ağırlıklı beslenin zaten mama ağırlıklı gidiyormuşsunuz ama eğer emzirerek de ilerlemek isterim derseniz proteini ağırlıklı beslenerek Bir de an öğün dışında da ara öğün yapmanız gerekir.