Gizemnl Merhabalar, 6 ay 4 günlük bebeğim yaklaşık 10 gündür demir damlası kullanmaya başladık. Sidefer kullanıyorum, ek gıdaya da başladık 2 3 gündür kabız oldu. Bu damlayı kullanmaya devam edildiği sürece kabızlık devam ediyor mu, yoksa bir süre sonra geçiyor mu? Yaşayan var mı?
Deletedmom_9857 Gizemnl ek gıdaya başlamış olmanız kabız yapabilir ben bestiron kullandım memnun kaldım bilen bi anne çıkar post üste kalsın canım
Ftmsnny Gizemnl sidefer bizde hiç sorun yaratmadı. Şuan bestiron kullanıyoruz ama ek gıda ilk ay çok kabız yapıyor
Azzz Gizemnl ek gıdaya başlandığında kabızlık oluyor sonra bagırsakları alışıyor. Demiri kesin alışana kadar. Ben de sidefer kullanıyorum kabızlık yapmadı bende
Gizemnl Deletedmom_9857 ya ek gıdaya başlamamızın da etkisi var sanırım, 2 gündür armut ve kayısı veriyorum, muz patates, pirinç falan vermiyorum şu an ama çok zorlanıyor, dünden beri ıkınırken ağlıyor. 🙁
Gizemnl Ftmsnny ya doktorumuza sordum normal papatya suyu içirin dedi ama tadı kötü olduğu için onu da almıyor. Endişe ettim ilaçtansa eğer hep böyle yapar mı diye🙁
Gizemnl Azzz bugün zeytinyağı sürdüm poposuna 2,5 aylıkken de yapmıştım rahatlamıştı. Bu da fayda etmezse artık damlayı kesicem. Çok teşekkürler🙏🏻