zeyderler Kaç damla kullanıyorsunuz kızlar? Kızım 5 ay 19 günlük 7 kg 14 damla kullanıyorum. Sizler nasıl kullanıyorsunuz
zeyderler Gnc27 şimdi sordum . 4 ayda başladık kg başı 2 damla dedi. Normal dozu buymuş. Ama şuan kabız olduğumuz için kakamızda siyaha döndü ve sert bi hafta ara ver dedi
Gnc27 zeyderler büz de 7 kgyuz az önce internete bi dr sordum o da 15 dedi benşuana dek hep az vermişim 😬
zeyderler Gnc27 valla arkadaşımın kızıyla benim kızımın arasında 8 gün var onun kızıda 7.400 falan 5 damla kullanıyormuş anlamadım ona da kg başı 1 damla demişler
Nefzey zeyderler bana iki farkli doktorda kg basina 1 damla dedi sizinki fazla demis tahlillerde dusuk mu cikti
Gzmarcn Ben 9.aydan itibaren sabah 10 akşam 10 kullanıyorum. Doktorum öyle söylemişti şuan 1 yaşında keseceğim. Artık kimin söylediği geçerli bilmiyorum 🤷🏼♀️