Merhaba, doğumdan ne kadar zaman sonra ise başladınız? Halkegitim merkezinde öğretmenlik yapıyorum ben raporum bittiğinde ders açmak sitersem açabiliyorum fakat herhangi bir sigorta maaş vs olmayacak acmadigimda. Sizler ne zaman başladınız ise ve zor oldu mu