Ecee_0661 Bu doktoru hiç önermiyorum. Çocuğun rotavirüs geçirirken anlamadı. Israrla gaita tahlili istedim. Kusma var ishal dedim 8-9 kez tuvaelte çıkıyor yediğini çıkarıyor su bile icemiyor ateşler içinde yanıyor dediğim çocuğa midesini üşütmüştür, eve gidince bir kaç kez daha kusar midesi temizlenir geçer dedi. Kusma önleyici ilaç verdi gönderdi. Bayrama denk geldi nöbetçi bu doktordu. Acile gittim serum taktı ateşi düşsün diye eve geldim. Ertesi gün gittim Muhammet mi Mehmet mi diye doktor vardı o da aynısını söyledi. Bu çocuk hasta dedim rotavirüs geçiriyor sanırım belirtileri var tahlil alın lütfen dedim ne dinledi, ne açıklaması yeterliydi. Serum takip gönderdiler.
Kan tahlillerine baktılar neymiş susuz kalmamışmış. Nöbetçi çocuk doktoru diye oraya gitmiştim.
Onlar yüzünden kilo verdi iyice kötüleşti. Ne yüzyılı öneririm ne de bu iki doktoru.
Medical Park’ta kendi doktorumuza götürdüm hemen daha tahlil yapmayı sonuçları beklemden hemen yatış verdi, o kadar perişan haldeydi ki çocuğum onlar yüzünden 3 kg verdi. Ateşi yüksek, ağzı yüzü sap sarı limon gibi ağzında bağışıklık düştüğü için aftlar çıktı su içemiyorlardı.
Bir daha ölsem gitmem.