Merhaba kızlar kardeşim prolaktin hormonu cok yüksek olduğu icin hamile kalamaz diyordu doktor kardeşim ilac kullanmadan kendiliğinden hamile kaldi düzenli det olamadığı icin son adet tarihi belli değil ilk kan cuma verdi 6000 bugun verdi 12000e yakın üç gun gecti aradan sabah da doktora ultrasyonda kese ve bebek göremediği icin alttan bakmış ve kese görmüş ultrasyonda görememesi bizi hiraz tedirgin etti doktor kese çapı 11mm tahmini 6 haftalık demis haftaya bebek gözükür demiş içimizde bir kusku var kardesimize belli etmiyoruz ama bu kan değerlerine bebek gözükmesi gerekmez mi iki gun sonra tekrar hastaneye gidecek hamile kalması sıkıntı olduğu icin bir problem olur diye korkuyoruz bilgisi olan yazarsa cok sevinirim