Galgamet Selam hanımlar. Ogluma bexora yaptirdim .2 gün oldu .ilk gün ateş oldu .ama 2 gündür ayağını suruyerek yuruyo .bükemiyor. sizdede olan oldu mu acaba .geçici midjr? Doktorumuz normal olduğunu söylüyor ama merak ettim .başına gelen oldu mu