Başlıkta belirttiğim gibi. 8 seans olarak anlaştım 5 seans gittikten sonra hamile kaldım. Hamilelik süreci sonrasında bebeği emzirmek derken 2 yıla yakın seanslara katılamaz oldum. Fakat bebeği emzirme sürecinde kliniği arayıp durumumu belirttim ve istediğim zaman kalan seanslarımı alabileceğimi belirttiler. Ben de emzirmeyi sonlandırdıktan sonra haklarıma devam etme kararı aldım ta ki bugüne kadar;
Bugün arayıp randevu oluşturmak istediğimi ve yaşadığım süreci anlattım. Olumsuz cevap verdiler.
Sizce bu konuda benim yasal hakkım var mıdır? Telefon konuşmaları kayıt altına alınmaktadır deniyor bir önceki konuşmada bana haklarımın devam ettiğini Beyan eden konuşma var. Ne yapabilirim , yol gösteren olur mu?