Sedam oğlum Mart ayinda 3 yaşında olucak şuan 32 aylık . Biz oğlumu 1 yaşında götürdük ( oğlum 7 aylık doğdu prematüre bebek olduğu için doğduğunda sünnet ettiremedik kan kaybından kaybedilen olur diye , ve kilosu da sünnet olmaya müsait değildi. 1.800 dü. ) Ve doktor dedi ki sünnet için uygun değil pipisi dedi küçük dedi . Kessek bu sefer hiç olmuyacak dediler. 4-5 yaşında sünnet ettirmeniz gerektiği önerildi doktorlar tarafından . Ve şuan oğlum hala bezli 😅 bizde bu şekilde yapicaz .