Ulk633
Ayy bende duydum ama ne uyguladım ne de uygulayanı gördüm. İnsanlar herşeyi çok konuşur çok bilir. Gazda bebeklerde bir dönem yani kiminde 2-3 ay kiminde 5-6 ay sürer kimi hafif atlatır kimi zor atlatır ama geçer gider. Doktor tavsiyesine uymak sodadan daha akıllıca 💁🏼♀️