Merhaba arkadaşlar 1.5 aylık bebeğim var ve emmiyor mama ile besleniyor 60 cc içiyordu 3 saatte mamadan sonra ağlıyor istiyordu doktoruma sorarak yaklaşık 20 gündür falan 3 saate 90 cc veriyorum fakat şu sıralar arkasını istiyor mama bitince ağlıyor omzuma aldığımda kafasını sağa sola çarpıyor ve 2 saat sonra daha sık ağlamaya başlıyor geceleri bir türlü uykuyada geçiş yapamıyor sabahlıyoruz hergün zaten aşırı gaz sorunumuz var fazla verirsem daha çok gazı olur diye korkuyorum ne yapmam gerekiyor