Mehmet_A Acu_ baby plus Mia mama sandalyesini kullanıyorum 1sene olacak neredeyse 1000 TL almıştım o zaman ama çok kullanışlı kademeli olması ,oturma yerinin geriye doğru yatması istediğim pozisyona ayarlamam falan benim için çok çok iyi oldu
Ciisemmm Biz baby me mamamia kullanıyoruz ortalama fiyattı ama şu an bilmiyorum derisi yumuşak kolay temizleniyor arkada tekerlekleri var yatabiliyor üst kapak çıkıyor 5 kademe inip çıkabiliyor böylece en alta indirip yerde otururken etkinlik yapabiliyoruz
Mehmet_A Acu_ yoo ağır değil gayet rahat şekilde her yere görüyorum zaten bir ayağının altında tekerlek var