Kızım 25 aylık. Son bir aydır bebek gibi davranıyor. Yani demek istediğim şu: bebek gibi konuşuyor, tuvalet eğitimi bitti ancak bez tak bebeğim diyor, meme emmek istiyor hiç kullanmamamıza rağmen vs diye liste uzar gider. Inga diye ağlamaya çalışıyor falan. Bunun nedenini bir türlü anlayamadım. Aranızda aynı durumla karşılaşan var mı? Kardeşi ya da yanında bebek yok bu tarz hareketleri kıskanarak yapmıyor yani