Bluewold90 eşim oldu hatta 2 dişi aynı anda almışlardı, çok bi problem olmadı ilk gün çok ağrıtmıştı ağrı kesici iğne vurdurdu hastane de, ikinci gün iyiydi. İki tane alındığı için çok şişmişti, daha önce birini aldıklarında o kadar şişme olmadı. Tek problem şişmesi, ağrısı iğne ile geçiyor