Mizmizmyrtle tabağı daha az doldursan bakalım o zaman napıcak yesinler elbette ama herşeyin fazlasıda zarar midesi büyümesin obezite ile karşı karşıya kalmasın obez olmaz belki ama kilolu olabilir ekmek falan veriyor musun büyüdüler artık istediği kadar yesin aslında bende biraz fazlalaştırdım aynı bebeklerimiz 13 aylık şuan mideleri 250-300 ml arasındaymış yani yaklaşırk 1,5 su bardağı bilemedin 2 su bardağı yediği şeyleri göz kararı bak bakalım ne kadar olur? Ben biraz ona görede vermeye çalışıyorum her öğününde.