bakma-bana4 Hanımlar elinde 2. El kız bebek kıyafeti olupta satmak istiyen var mıdır . Şuan hamileyim ikinci bebeğime ve bir kızım olucak oğlumdan sonra 😊 bu yüzden kıyafet almam lazım . Malum ortadaki fiyatları görüyoruz hepimiz 🥹
alinaannee bakma-bana4 bende var canım yardımcı olabilirim şort bebe istersen sıfırı da var düz kırmızı renk Pierre cardin marka ayrıca el yapımı pamuklu baby nest var düşünürsen
OptimusPrime bakma-bana4 Bende gebzedeyim ve hepsini sattım. Çok da post açtım burada görsem anlaşırdık. 🙈 Ama şey elimde bir kaç unisex takım var. Yenidoğan için, ve port bebe var ilgilenirseniz yüklerim.
OptimusPrime bakma-bana4 bir de bu var Gebzenin neresindesiniz? Şu yeşil olanın ufak sararmış beklemekten leke çıkarıcıfslan yıkanırsa çıkar çok belli belirsiz yani sorunsuz diğerlerinde yok beyaz olan bu attığım hiç giyilmedi. 🥰 Bu bebek taşıma için olan portbebeyi de istermisiniz bu takımların hepsi 200₺ olur. Portbebe ile 300.
bakma-bana4 alinaannee onlardan herşey var ama kıyafet konusunda yoktu . 3 yaşında oğlum.var ona zamanında almıştım ama şuan kız bebeğim olucagi için kız kıyafeti vs yoktu
Hep_mi_uykusuz bakma-bana4 Onceki paylastiğim postuma bakin ihtiyactan satiyorum bende buyrun bakin hatta etiket yapayim sizi