Agaclargibi
Tam 77 günlükken sünnet ettirdik. Biz erken istiyorduk, çocuk doktoru muayenesi sırasında sünnet düşünür müsünüz derisi uygun dedi bizde düşünüyoruz dedik. Sonra hastanedeki çocuk cerrahına yönlendirdi ve muayene oldu. Cerrahın ismini duymuştuk ve elinin iyi olduğunu biliyorduk muayeneden sonra beraber gün kararı aldık. Sünnet günü saat 6 gibi emzirdim saat 10da sünnete alındı. Lokal anestezi yapıldı bu biraz bebeği ağlatıyo söylemek isterim ama tek acı yeri burası. Sünnet esnasında da evde taze sağdığım sütü verdim. Yarım saat hastanede kaldık ilk pansumanı hastanede yapıldı bu arada çişte yaptı, o zamanda çok ağladı ama bu iyi bişey 🙋🏼♀️ Hepsi bu kadar. Eğer doktorunuz önerirse bence en iyisi erken yaptırmak. Ağıstosta 1500 ₺ ödedik