Kızlar 4. Ay atağında bir bebeğim var tabloya göre son 12 gün falan kaldı bu atak dönemine girer girmez uyku düzeni şaaştı çocuğum ne güzel bir düzene sahipti gündüz 2-3 saat kesintisiz uyurdu tüm işlermi hallederdim üstüne bide duşumu bile alabilirdim şimdi yok ayakta sallıyorım o şekilde alıştırmıştım uyku sinyallerini alır almaz koyuyorum sallamaya bir saat nerdeyse sallıyorum uyuyorda bıraktığım an uyanıyor 4. Aydan sonra uykuları bozulmuş yada bozuk uyku düzenini düzeltebilen anneler bana da yol gösterir misiniz örneğin şu saatte kalkıyoruz ilk uykusu öğle uykusu son uykuyu kaçta bitiriyorsunuz gece uykusuna geçmeden önce neler yapıyosunuz birde sallamak istemiyorum kendi kendine uyumayı öğretmek istiyorum siz nasıl uyutuyorsunuz ve kaçta geçiyorsunuz gece uykusuna detaylı söyleyebilirseniz sevinirim belki ucundan bucağından bişey yakalarım