Kızlar bir uzmandan uyku eğitimine başladık ilk hafta her şey mükkemeldi ağlamadı üç günde alıştı gecelerini düzene koymaya çalışıyordum o bile eskiye nazaran daha iyiydi ancak iki gündür çok zorlanıyorum biraz hasta kabızlık ve hafif nezlesi vardı bundan kaynaklı mı yoksa kalıcı bir eğitim süreci olmadı mı anlayamadım