Gizemh Ben günde 10taneye kadar içiyordum malesef. Bu konuda doktorum şöyle demişti; ölüm veya sakat doğum sözkonusu değil. Dünyada böyle bir örnek yok fakat düşük kiloyla doğum olabilir, erken doğum olabilir, astım/bronşit olabilir. Fakat sigara içmeyen annelerimin çocukları da astım/bronşit olabiliyor. Bir kesinlik yok ama içmesek daha iyi dedi. Karar sizin.