22 Aylık kızım biberonla sabahları süt ( marketlerdeki çocuk sütü ) , bebe bisküvi ve bal karışımı iyce kaşikla ezip karıştırıp mama gibi yapıp veriyorum. Gece 3 - 4 gibi uyanınca da mama hazırlayıp veriyorum. Bu yüzden mi bilmiyorum önceden iyi yemek yiyen kızım iki üç gündür öğlen yemiyor. Yani ben özetle şöyle besliyorum sabah kahvaltida şut karışımı bir iki dilim peynir ve çaya ekmek ezip veriyorum bazen az tereyağı atıyorum yiyordu. Şimdi sadece kuru ekmek az peynir yiyor. Öğlen makarna, pilav ne varsa bazen çorba vs. Yiyordu bazen tam bitiriyor bazen yarısını yiyordu. İki üç gibi uyutunca 200 ml mama verip uyutuyorum. Saat dört beş gibi kalkınca ağlıyor susadi diye yine mama veriyorum yarısını içiyor. Akşam yemeği sekiz en geç dokuzda yiyoruz mangal tavuk eti üç dört kanat bitiriyor altı yedi yemek kaşığı pilav koysam yarısını yiyor. Yada makarna veya çorba veya su böreği gibi şeyler veriyorum. Patates yemiyor patlıcan biber asla. Bulgur arada bir. Köfte hiç yiyor bir ara lahmacun yedi az birşey o da üç dört parça acıydi diye az yedi misafirliktedik. Nasıl yedi bende sasrdim. Şimdi yemek çok yememesi biberona bağlı olabilir mi? Biraktirip pipetli bardak mı alsam bir ara pipetli verdim korktu. Almadı. Ne yapsam da bıraktıram bunları okuyup yardımcı olabilecek olan var mı ? Şuan 22 Aylık ve 12. 500 kilo kızım.