Aysb Kızlar oğlum 5 aylık oldu. Sezeryan doğum yaptım. 5 aydır karnımda hala bebek varmış gibi ara ara sol tarafımda hareketlilik oluyor. Bunun sebebi ne olabilir yaşayan var mı acaba
Aysb mavikalpefe124 adetim çok şükür düzenli. Heralde gecikme falan da olsa hamileyim dicem yani 😂 sizin kaç ay oldu doğum yapalı
Sevda__ Ay bende de bugün oldu sol tarafımda pıt pıt hareketler var çok korkuyorum kızım 2 buçuk aylık 😭😭