elifugba En fazla uyudugu yarim saat. 4 aydan sonra bi tuhaf artık önceden yatırdım mi uyuyan çocuk şimdi yarım saat sonra uyanıyor ama uykuyu almamış oluyo ikinci uykuya geçmesi çok uzun sürüyor napmam lazim
Cagan-Atam elifugba bizdede aynı sorun var doktorumuz 4.ay atağı dedi ve en uzun atakta buymuş🤢sabretmekten başka çare yok
EgeVeDemirinAnnesi elifugba aynı durum bizde var atak haftası uyku gerilemesi dediler ama hala düzelmedi: gündüzleri 1,5 saatlik 3-4 uykusu olurdu şimdi en fazlası 40 dk neden böyle oldu anlamıyorum ne zaman geçer bilemedim tecrübeli anneler destek ☺️
seherdogruer Keşke benim bebeğim de uyusa yarim saat bizimki en fazla 15 dk bugün doktor kontrolümüz vardı bize bay bay night damla önerdi bitkisel rahatlayıp uyuması için çok hareketli ve hiç uyumuyor diyebilirim